Accés directe a: cercador, continguts

Inici » El Municipi » Caminades populars » 1ª Caminada popular 1991

1ª Caminada popular 1991

Sortirem de la Plaça de L'Església cap a l'Avinguda Dr. Pere Tarrés fins davant la Masia del Solà. Allà travessarem la carretera per agafar el sender de pujada que coincideix amb el GR-3 i el seguirem tot pujant fins a una antiga pedrera on deixarem el GR i continuarem pel sender de la dreta fins arribar a l'ermita de Sant Pere Màrtir. Tot reprenent forces podem gaudir d'una bonica i típica vista de Monistrol. A continuació seguirem per la dreta de l'ermita fins arribar a una cruïlla de camins (50 metres). Des d'aqui seguirem pel sender que surt a la dreta en vistes del poble. Anirem baixant fins a la granja Els Campassos. Travessarem la riera i pujarem fins a la carretera B-124.
La travessarem i seguirem el sender que ens portarà fins a la casa de La Païssa. Un cop a la casa agafarem la pista de l'esquerra fins arribar a la cruïlla del camí de La Coma. Allà seguirem pel sender que baixa a la dreta fins la riera. La travessarem fins arribar a la pista de La Coma i la seguirem direcció a Monistrol fins a la resclosa de Les Dutxes. Allà mateix a l'esquerra agafarem el sender que puja i el seguirem tot passant per sobre el cementiri. Abans d'arribar a les primeres cases del poble pujarem a l'esquerra tot seguint l'estassada fins arribar al dipòsit d'aigua del poble, on gaudirem d'una vista de tot el nucli urbà. Davant mateix del dipòsit baixarem per unes escales fins al carrer Canigó, el seguirem de baixada fins al carrer Torrent que ens portarà a la riera i ja tornarem a ser a l'Església.

Ajuntament de Monistrol de Calders - Tel. 93 839 90 00 | Fax. 93 839 80 37

Avís Legal · Contactar · Mapa web · Accessibilitat · Crèdits

Amb la col·laboració:

Logotip de la xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona