Accés directe a: cercador, continguts

Inici » El Municipi » Caminades populars » 3ª Caminada popular 1993

3ª Caminada popular 1993

Dolmen del Pla de Trullàs

Sortirem de la Plaça de l'Església en direcció a la Urbantzació del Solà. Pujarem pel carrer de la Piscina i abans d'entrar a la Plaça de la Piscina trencarem a l'esquerra i uns metres més amunt (en un revolt de paella) seguirem recte per un sender que surt al mig del revolt. Seguirem pujant pel sender fins passar el Collet de l'Esquirol i uns metres més amunt deixarem aquest sender per agafar-ne un altre a l'esquerra (dificil de veure).
Aquí la pujada és una mica més forta fins arribar al pla (sota el punt de guaita del Pla de Trullás). És recomanable pujar pel mig del bosc fina a dalt el punt de guaita per la magnifica vista. Baixarem d'aquest punt per la pista que hi ha i continuarem cap a la dreta fins arribar al Dolmen del Pla de Trullàs. Passat el dolmen la pista baixa una mica i es troba una altra pista a la esquerra que seguirem uns metres.
Al primer revolt seguirem el sender que surt a la dreta que ens portarà fins a la casa del Coll de Granera. Seguirem la pista en direcció a Granera i en arribar a un pla de roca surt una altra pista a l'esquerra que seguirem fins a les cases del Girbau. Per les feixes de sota les cases hi surt un sender de baixada que ens porta fins al torrent. Seguirem la pista del cantó esquerre del torrent fins a la casa del Rubió. Un cop a la casa pujarem per una pista que passa per davant de la granja de la casa fins arribar al torrent.Allà agafarem la pista a l'esquerra uns metres i a continuació la de la dreta que és la que va a la Clusella i de seguida agafarem una pista més abandonada a l'esquerra de pujada. Quan s'acaba la pujada trobem una altra pista i la seguirem uns metres a la dreta per arribar al Codro del Bressol (tomba ibèrica que queda a pocs metres de la cruïlla que hem fet abans, damunt d'una pedra molt gran). Tornarem endarrera per la pista del solell fins arribar a l'Horta de Rubió. Trencarem per la pista de la dreta tot passant pel Molí d'en Sala fins arribar a la casa de Saladich. Passada la casa, en direcció a Monistrol, baixarem pel primer carrer a l'esquerra, que és el carrer de Sant Llogari i arribarem de nou a la Plaça de l'Església.

Ajuntament de Monistrol de Calders - Tel. 93 839 90 00 | Fax. 93 839 80 37

Avís Legal · Contactar · Mapa web · Accessibilitat · Crèdits

Amb la col·laboració:

Logotip de la xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona