Accés directe a: cercador, continguts

Inici » El Municipi » Caminades populars » 4ª Caminada popular 1994

4ª Caminada popular 1994

La Colònia (abans Fàbrica Clarassò)

Font de les Tres Pinasses

Sortirem de la Plaça de l'Església cap al pont del Collet, horts dels pins i pel mig dels horts agafarem un sender que ens portarà cap a la casa de la Païssa (casa molt esplèndida pel seu entorn).
Seguirem el camí fins arribar a la pista que va a la Coma i agafarem a l'esquerra direcció a la carretera B-124. Seguidament arribarem a la fàbrica, antigament anomenada Clarassó.Travessarem la riera i emprendrem un camí de pujada (molt suau) fins arribar a la serra de les Abrines i començarem a tenir vistes del Pla de Bages, Calders, Rasos de Peguera,... i ens dirigirem passant per la carena cap a Sant Pere Màrtir amb vistes de Monistrol, Pla de Bages, Montseny, Moianès,... Seguirem cap a la casa del Bosc de Mussarra, però en vistes a la casa agafarem la pista de l'esquerra tot passant per sobre la Font de l'Avellà fins arribar a una petita pedrera i agafarem la pista cap a l'esquerra amb vistes a Montserrat, el Montcau, Talamanca,...
Passarem per una antiga pedrera i baixarem per un sender a l'esquerra (dificil de veure) fins el Km.29 de la carretera de Sabadell-Prats. La travessarem i, seguint per la pista de davant arribarem al Mas Rossinyol. Continuarem per la pista de l'esquerra fins a la Font de les Tres Pinasses (una de les més boniques i d'aigua més bona de Monistrol). Baixarem per la pista fins arribar al torrent, a l'indret anomenat Cabres Encantades. Arribarem a la Urbanització Masia del Solà i pel carrer de l'Om arribarem de nou a la plaça de l'Església.

Ajuntament de Monistrol de Calders - Tel. 93 839 90 00 | Fax. 93 839 80 37

Avís Legal · Contactar · Mapa web · Accessibilitat · Crèdits

Amb la col·laboració:

Logotip de la xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona