Accés directe a: cercador, continguts

Inici » El Municipi » Caminades populars » 6ª Caminada popular 1996

6ª Caminada popular 1996

Masia de La Sala de Sant Llogari

Com sempre sortirem de la Plaça de l'Església, carrers de la Vinya i Sant Llogari per anar en direcció al Gorg de Saladich. Abans d'arribar-hi seguirem per la pista de l'esquerra fins al Racó del Rubell. Trencarem a la dreta fins arribar a la cruïlla que ens portarà fins al Molí d'en Sala. Seguirem el camí per l'Obaga del Coll fins arribar a la plaça de la Font del Coll. Aquí agafarem el camí de l'esquerra que baixa cap a la riera i abans d'arribar-hi agafarem la pista de la dreta que passa paral·lel a la riera en direcció al Girbau. Travessarem el torrent i empendrem el sender de pujada fins a la casa del Girbau. Després de passar la casa continuarem per la pista cap a l'esquerra i uns metres més enlla de passar un petit torrent seguirem per un sender a la dreta (compte no passar-se'l). Quan tornem a trobar la pista continuarem cap a la dreta fins arribar a la casa de Vilarrubia agafant sempre les pistes de la dreta. Aquí podem fer una petita pausa per poder gaudir d'una de les vistes més boniques dels voltants.
Continuarem pel sender de l'esquerra de baixada que surt a la dreta dels camps fins a unes ruïnes i al cap de poc agafarem el camí de la dreta que ens portarà fins a la font de l'Horta de la Sala o del Bancal, amb una fantàstica vista de la Masia de la Sala de Sant Llogari. Agafarem de nou el sender que ens portarà al camí on trencarem a l'esquerra per arribar a la Pinassa de la Sala.
Seguirem per la vora del riu fins arribar al Gorg Negre on agafarem el camí de la dreta que ens ha de portar al Mas Rubió, tot contemplant la casa de la Sala des d'un altre punt. Un cop al Mas Rubió, baixarem fins a les fonts, lloc on es veu néixer la Riera de Sant Joan. Enfilarem cap a Saladich i entrarem al poble per la urbanització, carrer Torrent, i ja tornem a ser a la Plaça de l'Església.

Ajuntament de Monistrol de Calders - Tel. 93 839 90 00 | Fax. 93 839 80 37

Avís Legal · Contactar · Mapa web · Accessibilitat · Crèdits

Amb la col·laboració:

Logotip de la xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona