Accés directe a: cercador, continguts

Inici » El Municipi » Caminades populars » 9ª Caminada popular 1999

9ª Caminada popular 1999

Castell de Calders

Com sempre sortirem de la Plaça de l'Església, en direcció cap al carrer Call, baixada del Collet i zona industrial fins arribar a la granja dels Campassos. Travessarem el riu dues vegades i seguirem el camí que va paral·lel al riu tot passant pel costat dels horts del Rial. Seguirem pel camí deixant a la nostra dreta la Colònia Clarassó fins tornar a arribar al riu Calders.
Continuarem per les vores del riu tot deixant a la dreta una fàbrica i una granja fins arribar a sota del cingle del Vilà on podrem contemplar el gran penya-segat que hi ha (vista que no estem acostumats a veure ja que gairebé sempre passem per dalt). Continuarem per una pista a la dreta tot vorejant uns camps grans de conreu fins arribar al peu del Castell de Calders.
Pujarem fins a dalt i podrem gaudir de l'esplendida vista del meandre del Calders i de les ruïnes de l'antic castell. Baixarem pel mateix camí i continuarem a l'esquerra en direcció a la casa del Molí del Castell, la qual passarem pel costat. Continuant per la mateixa pista deixarem a la dreta la casa del Malniu i el restaurant El Niu fins a tornar a travessar la riera per últim cop. Seguint la mateixa pista arribarem a la Casa Gran de Bellveí. Baixarem fins a la casa de Bellveí i just davant la casa agafarem la pista de l'esquerra per enfilar-nos suaument per un camí molt frescal fins a l'ermita de Sant Pere Màrtir on podrem contemplar la vista del poble de Monistrol, el Pla de Bages,... Baixarem pel sender de davant l'ermita fins arribar a la Masia del Solà i la Plaça de l'Església.

Ajuntament de Monistrol de Calders - Tel. 93 839 90 00 | Fax. 93 839 80 37

Avís Legal · Contactar · Mapa web · Accessibilitat · Crèdits

Amb la col·laboració:

Logotip de la xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona